Ibu

Produk Kecantikan Terbaik Masa kini

Ada rasa nak cantik tak? Tak nak? Ish…pelik ni. Saje tak nak kongsi dengan saya kan. Kalau dah namanya perempuan, kalau cakap pasal produk kecantikan terbaik, fesyen baju terkini, handbag terkini, berair mulut. Tiga jam tak berganjak pun boleh bertahan lagi. Nak bagitahu minatnya wanita dengan kecantikan.

set kecantikan terbaik

set kecantikan terbaik

Akan tetapi, produk YOUTH Shaklee ni bukan untuk wanita sahaja, lelaki juga boleh menggunakan produk ini tanpa bias jantina. Bergantung kepada individu yang suka kepada penjagaan wajah. Saya cakap wanita sebab ia sinonim dengan wanita. Namun, ada juga kaum adam yang sangat menjaga penampilan wajah yang sempurna dan selalu mencari produk yang terbaik untuk menjaga wajah kelihatan rapi dan bergaya.

Produk Kecantikan Youth Shaklee

Kali ni saya nak kongsi tentang produk kecantikan terbaik masa kini iaitu YOUTH SHAKLEE. Produk kecantikan terlalu banyak di pasaran sekarang ni sampai tak tahu nak pilih yang mana satu. Kenapa saya cakap macam tu sebab saya pun salah seorang dari wanita-wanita tu. Huhu…keliru dibuatnya. Nak cantik tapi nak produk yang bebas dari bahan terlarang serta berbahaya kepada diri sendiri. Nak cantik pun kena fikir juga dengan rasional sebab kesannya yang parah tu. Macam mana sekiranya jadi lagi tak cantik. Tak boleh, tak boleh. Saya perlu jadi pengguna dan wanita yang bijak dalam memilih produk yang saya nak guna.

Kenapa saya berminat dan memilih YOUTH SHAKLEE?

  • Dijamin berkesan
  • Tulen dan selamat
  • 100% vegan
  • Hypoallergik ( tidak menyebabkan alergik)
  • Tiada penyumbatan liang pori wajah
  • Tiada kajian ke atas haiwan
  • Bebas dari 1500 bahan berbahaya
  • Diuji oleh Dermatologis dan ahli Optalmologist
  • Dijamin berkesan setelah penyelidikan dibuat oleh saintis dalam bidangnya.
  • Berkualiti
  • YOUTH SHAKLEE dibuat penyelidikan secara klinikal oleh dermatologi untuk mengukur tanda-tanda yang menyebabkan penuaan dengan data klinikal yang berasaskan fakta.

YOUTH SHAKLEE dibuat penyelidikan secara klinikal oleh dermatologi untuk mengukur tanda-tanda yang menyebabkan penuaan dengan data klinikal yang berasaskan fakta

YOUTH adalah produk yang dicipta harmoni dengan alam semulajadi serta dibuktikan dengan cara klinikal serta kesan klinikal tanpa kompromi. Ia dicipta untuk membantu dalam mengatasi  masalah KULIT seperti berikut :

  • Kedutan kulit
  • Saiz pori
  • Tona kulit
  • Keanjalan
  • Tekstur kulit
  • Hiperpigmentasi
  • Seri kulit
  • Kekenduran

Perkara yang paling saya suka ialah tiada bahan-bahan berbahaya yang digunakan dalam produk kecantikan YOUTH SHAKLEE. Berusaha lah cantik dengan sihat:


Muscadine Grape
Cukup botanikal (100% ) menggunakan bahan tumbuh-tumbuhan. Antaranya ialah :Apa yang digunakan untuk membuat produk kecantikan YOUTH?

Polifenol yang terdapat dalam  Muscadine Grape berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki DNA sel dan pada masa yang sama membantu mengekalkan kolagen dan elasten.

Lotus Japonicus

Produk YOUTH Complex yang akan diproses bagi mengaktifkan protein YOUTH yang penting untuk penjanaan semula sel bagi meningkatkan jumlah kolagen, elastik dan fibrilin. Selain itu, ia mampu memberi banyak nutrien dan tenaga kepada kulit untuk menjadikan kulit lebih segar dan sihat.

Apple Stem Cell Extract

Hasil kajian bahawa Apple Stem Cell Extract mampu mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk penghasilan kulit kelihatan muda. Kefungsiannya yang lain dapat memperbaiki tisu kulit kelihatan lebih bermaya, sihat dan lembut.

Schisandra Chinensis Fruit Extract

Buah herba ini digunakan untuk melegakan keradangan kulit di China, Jepun dan Korea. Ia sesuai  untuk semua jenis kulit serta menyokong struktur kulit dengan meningkatkan kesuburan kulit secara semulajadi dan memberi sumber antioksidan kepada kulit.

Vital Repair Complex

Membantu membekalkan nurien antioksidan dan vitamin penting dalam usaha menghalang radikal bebas merosakkan kulit serta membantu menggalakkan tumbesaran sel.

Senarai Pakej Kecantikan YOUTH SHAKLEE

Set 1 YOUTH (Set Permulaan )

Set penjagaan kulit asas untuk membuang sel kulit mati, menghidrat, melindungi dan menjaga kesuburan kulit untuk mengekalkan kesihatan kulit.

 

Set 2 YOUTH ( Set Pengekalan )

Set penjagaan kulit untuk mencegah dan merawat tanda-tanda penuaan, meningkatkan kesihatan kulit dan menjadikan kulit kelihatan lebih remaja.

 

Set 3 YOUTH (Set Rawatan Intensif dan Pemulihan )

Set penjagaa kulit yang lengkap dalam usaha untuk mengatasi tanda-tanda penuaan, mengurangkan garis kedutan, masalah jeragat, pigmentasi, bintik-bintik hitam hasil proses penuaan, mengatasi masalah kulit akibat cahaya matahari, proses pemutihan kulit wajah dan meningkatkan keserian wajah.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Refresh