Masalah Bayi Selesema, aduhai..

Stressnya kalau bayi selalu menangis. Cek hidung bayi rupanya selesema. Masalah bayi selesema memang selalu berlaku, lebih2 lagi kalau lepas bawa pergi jalan di tepi pantai.. Maklumlah kat sabah ni banyak pantai, terbawa pulak bayi comelku jalan2 di eksplanet kudat. Petang tadi nampak punya la hapy..rupanya mlm nak menangis..
Selesema penyakit berjangkit yang sangat mudah terkena kepada bayi terutamanya dari ibu kepada bayi. Selesema mudah tersebar melalui udara pernafasan terutamanya seperti batuk dan bersin. Faktornya kerana ibu sentiasa mendampingi bayi semasa menyusu dan mengurus bayi sepanjang masa. Selesema kepada ibu mungkin biasa dan senang diatasi dengan ubat ubatan biasa dari klinik dan hospital. Namun, ia agak rumit sekiranya penyakit selesema ini terkena kepada bayi. Rasa tersumbat hidung dan tidak selesa akibat selesema menyebabkan bayi kuat menangis sehingga sepanjang malam.  Bagaimana cara untuk atasi keadaan ini? Masa pertama kali menjadi ibu juga sangat menyusahkan hati saya. Tapi sekarang saya tidak lagi rasa gusar dengan menggunakan Baby Herbal Cream.
Krim Herba Bayi Minyak Kelapa Dara Tropika banyak membantu saya dan bayi bila dia selesema. Saya akan sapu di dada, perut, belakang dan sedikit di hidung supaya melancarkan pernafasannya dari hidung tersumbat. Ia sangat berkesan kepada bayi saya. Saya nak kongsi dengan anda Baby Herbal Cream ni..

Hubungi Saya :

Whatsapp : 0199236257
Telegram : Azlinasss
Baca Juga :   Minyak Kelapa Dara Soft Gel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.